Greenwave's Blog

Jak na víkendový Zelený restart

Leden 24, 2017
Posted by Greenwave

V rámci Zeleného restartu jsme pro vás nachystali spoustu akcí a do sortimentu zařadili takové produkty, které vám dodají energii a vitalitu. V dnešním článku se dozvíte, jak z nich vytěžit naprosté maximum během jednoho víkendu!

 

Víkendový restart můžete začít už v pátek večer tím, že si dáte odlehčenou večeři a začnete popíjet Pročišťující nebo Detoxikační čaj Pukka. Na víkendovou očistu vás v pátek večer dobře připraví hrneček vařené nesolené rýže (asi 50g), kterou můžete dochutit například kvalitním olivovým olejem, semínky a kořením jako je kmín, koriandr, fenykl, hřebíček či kurkuma. Přes noc si namočte 4 čajové lžičky lněných semínek.

 

SOBOTNÍ PLÁN

RÁNO: V sobotu si ihned po probuzení vyčistěte zuby, případně můžete zkusit pročišťující „mlgání“ kokosovým nebo sezamovým olejem (o mlgání si můžete přečíst v našem starším článku ZDE). Váš organismus skvěle nastartuje vlažná voda s pár kapkami citrónu. Místo klasické snídaně sáhněte po ovocném Snídaňovém mixu Biotta. Ten obsahuje směs ovocné šťávy, banánové pyré a syrovátku s medem. Veganskou variantou snídaňové šťávy je Mango mix. Nezapomeňte sníst dvě čajové lžičky lněných semínek, která polkněte vcelku. Užívání lněných semínek má totiž blahodárně účinky na naše střeva a všichni víme, že zdraví a pohoda začínají právě v těchto místech :-) . Nezapomeňte dodržovat pitný režim.

 

pukka

 

 

POLEDNE: Během dopoledne popíjejte Pročišťující nebo Detoxikační bylinný čaj Pukka a k obědu si udělejte smoothie, které vás zasytí. Můžete rozmixovat své oblíbené ovoce, do základu použijte například avokádo nebo banán. Nebojte se směs oživit trochou kurkumy, zázvoru, kardamomu či skořice, aby vás pořádně zahřála. Inspiraci najdete například ZDE. Případně můžete do smoothie přidat lžíci Brusinkové šťávy Biotta, která má ohromné množství antioxidantů. Ovoce můžete rozmixovat ve vodě, ale chutnější je s rostlinným mlékem. Kravskému mléku se ale určitě vyhněte, hodně totiž ochlazuje.

 

VEČER: Nezapomínejte v průběhu dne dostatečně pít! K večeři přijde na řadu opět Biotta, tentokrát ale zeleninová varianta. Můžete zvolit buď šťávu Breuss podle tradiční receptury Rudolfa Breusse, nebo Zeleninový koktejl. Pokud chcete, můžete si 150 ml šťávy mírně ohřát a přidat koření a bylinky podle své chuti, ale rozhodně nesolte. Snězte zbytek namočených lněných semínek, tedy 2 čajové lžičky, a rovnou si nachystejte 4 čajové lžičky na další den.

 

15994947_1550443134969936_1265239436396781967_o

 

NEDĚLNÍ PLÁN

RÁNO: Opět začněte mlgáním či běžným, ale důkladným čištěním zubů. Pokračujte sklenicí teplé vody s citronem. K snídani si dejte 150 ml Snídaňové šťávy nebo Mango mixu a dvě lžičky namočených lněných semínek.

 

POLEDNE: Během dopoledne dostatečně pijte a k obědu si udělejte další hutnější smoothie. Pokud byste raději něco sytějšího, uvařte si poctivou zeleninovou polévku. Odpoledne si můžete dát například jablko nebo hrušku – pomalu a důkladně žvýkejte.

 

VEČER: S blížícím se večerem si opět připravte hrneček nesolené vařené rýže s olivovým olejem a kořením, tentokrát si k ní ale uvařte i jednu červenou řepu a snězte zbytek lněných semínek. Taková večeře vaše tělo připraví na další den, kdy se můžete začít běžně stravovat (běžně ale v našem případě znamená stále zdravě :-) ).

 

Doufáme, že se k našemu odlehčenému víkendu připojíte a společně podnikneme Zelený restart! Budeme moc rádi, když se s námi podělíte o své dojmy, případně o další tipy, jak víkend ještě vylepšit. Jak jsme ale předesílali na začátku: důležité je nic nepřehánět a hlavně se cítit dobře. Takže pokud se vám nebude chtít podnikat tento odlehčující půst, stačí, když si alespoň k snídani uděláte zdravé smoothie a po zbytek dne se budete stravovat s rozmyslem :-) .

 

Mějte se krásně!

Sára

Views – 871

Štítky:,

One thought on “Jak na víkendový Zelený restart

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Pages